Гарантія на товар

Шановні покупці, згідно зі ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційне зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством та на на підставі обов'язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

  1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Згідно з п.5 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов'язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг.

Згідно з ДСТУ гарантійні терміни на продукцію, що продається, становлять:

  • Взуття доросла - 30 днів з дня продажу або з початку сезону;
  • Взуття дитяче - 30 днів з дня продажу або з початку сезону;
  • Взуття для активного відпочинку - 60 днів з дня продажу або з початку сезону;
  • Взуття домашнє та дорожнє - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу;
  • Одяг - 30 днів з дня продажу або з початку сезону;
  • Сумки – 30 днів з дня продажу.

Гарантійний термін обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або початок сезону.

Для взуття

  • Зимовий сезон з 15 листопада до 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня до 15 вересня;
  • Весняний сезон з 15 березня по 15 травня;
  • Осінній сезон з 15 вересня до 15 листопада.

Для одягу:

  • Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня;
  • Весняно-літній сезон з 1 квітня.

У разі закінчення гарантійного терміну скарги щодо недоліків товарів не розглядаються.