Часті питання (FAQ)

Як отримати бонусну карту? 

Оформіть вашу бонусну картку в телеграм-боті або зверніться до будь-якого магазину мережі Sport City.

Як скористатися бонусами? 

При купівлі в офлайн магазинах надайте касиру свою картку, фото її штрих-коду або назвіть номер телефону, на який зареєстрована картка. При здійсненні онлайн покупки, вкажіть у коментарях до замовлення, що бажаєте скористатися бонусами.

Коли будуть нараховані бонуси за мою покупку? 

Бонуси нараховуються на 14 день після покупки.

Термін дії бонусів? 

Бонуси за ваші покупки діють протягом 1 року з моменту нарахування. Акційні бонуси до дня народження нараховуються за 2 дні до дня народження та діють 12 днів після дати вашого дня народження. Термін дії інших акційних бонусів залежить від акції, за умовами якої вони вам були нараховані.

Яку знижку я можу отримати за рахунок моїх бонусів?  

Кожен бонус = 1 грн. Бонусами ви можете сплатити за товар, який продається без знижки або за товар, знижка на який менше, ніж 30%. Максимальна знижка, яку ви можете отримати за рахунок бонусних балів - 30% від повної вартості товару.

Чи будуть нараховані бонуси за замовлення, оформлене на сайті?  

Так, бонуси будуть нараховані на 14 день після покупки.

Чи можу скористатися бонусами при оформленні онлайн-замовлення?  

Так, ви можете скористатися вашими бонусами. Умови використання такі ж самі, як і в офлайн магазинах. При здійсненні онлайн покупки, вкажіть у коментарях до замовлення, що бажаєте скористатися бонусами.

Чи можна оплатити бонусами за товар, який продається зі знижкою? 

Ні, такої можливості немає. За рахунок бонусів можна отримати знижку на товари, які продаються по повній вартості або якщо знижка на товар менше 30%. Максимальна знижка, яку може отримати клієнт за рахунок бонусів - 30% від повної вартості товару.

На моїй бонусній карті є 500 бонусів (будь-яка інша сума). Чи можу я придбати товар, який коштує 500 грн, більше нічого не сплачуючи? 

Ні, такої можливості немає. Максимальна знижка, яку ви можете отримати за рахунок ваших бонусів - 30% вартості товару. Тобто якщо товар продається за ціною 500 грн, за рахунок бонусів ви можете отримати знижку 150 грн, таким чином для вас цей товар буде коштувати 350 грн.

Як я можу перевірити кількість моїх бонусів?  

Перейдіть за посиланням у телеграм-бот або зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 339 532.

Які способи оплати є на сайті?

Ви можете сплатити за замовлення онлайн (за допомогою платіжної системи LiqPay), при отриманні у відділенні Нової пошти або на розрахунковий рахунок компанії.

Чи буду сплачувати комісію за переказ коштів?  

При оплаті онлайн - ні, комісії немає. При оплаті у відділенні Нової пошти - так. Комісія складає 20 грн+2% від вартості товару.

Чи можу змінити спосіб оплати після оформлення замовлення? 

До відправки вашого замовлення ви маєте можливість змінити спосіб оплати на будь-який зручний для вас. Після відправки, на жаль, такої змоги немає.

Мені відправлено кілька посилок із послугою післяплати. Я за кожну маю сплатити комісію за переказ коштів?  

Так, вам потрібно буде сплатити комісію за переказ коштів за кожну із посилок (20 грн+2% від вартості товару). Ви можете оплачувати онлайн та економити на комісії.

Мені надіслали дані для оплати, скільки часу у мене є на оплату?  

Оплатити ваше замовлення ви можете протягом 3 днів.

Чи є у вас безкоштовна доставка? 

Так, безкоштовна доставка від 2000 грн у відділення Нової пошти та поштомати. Кур’єрська доставка Нової пошти за рахунок клієнта

Які терміни відправки замовлення? 

Після підтвердження вашого замовлення відправка відбувається протягом 3 днів. Ми намагаємось відправляти товари якомога швидше, але орієнтуйтесь на такий термін.

Чому моє замовлення відправлене кількома посилками? 

Звертаємо вашу увагу, що замовлення комплектуються у магазинах нашої мережі. У випадку, коли замовлені вами товари знаходяться на різних складах, скомпонувати в одну посилку ми не маємо змоги. Тому такі замовленні розділяються на кілька посилок, про що вас попереджає менеджер при підтвердженні замовлення.

Якими перевізниками ви відправляєте замовлення? 

На даний момент відправки здійснюються перевізником Нова Пошта.

Чи є у вас самовивіз товару?  

Самовивіз можливий у магазинах нашої мережі за умови наявності товару у потрібному вам магазині.

Чи можливо доставити товар із іншого магазина у магазин мого міста? 

Якщо потрібний товар є у магазині вашого міста вам можуть доставити потрібний розмір. Для цього вам потрібно звернутися до продавців у магазині. Якщо товар не представлений у магазині вашого міста - відправка можлива тільки перевізником Нова Пошта.

Чи може хтось інший отримати моє замовлення? 

Так, ви можете самостійно доручити посилку, будь-якому отримувачу. Для цього оформіть відповідну послугу у додатку Нової пошти.

Якщо я хочу приміряти товар, який спосіб доставки краще обрати - у відділення чи кур’єрську доставку? 

Кур’єрська доставка Новою поштою не передбачає примірки товару. Тому, якщо бажаєте приміряти товар, обирайте доставку у відділення.

Чи дозволяєте ви відкривати та приміряти товар у відділенні? 

Так, звичайно ми не забороняємо огляд та примірку товару.

Чи можу замовити два розміри та обрати один із них? 

Так, ми можемо вам відправити два розміри для примірки. Але зверніть увагу, що пересилка товару буде за рахунок покупця, незалежно від суми замовлення.

Чи можу забрати один товар із посилки, а від іншого відмовитись? 

Ні, якщо у посилці кілька речей, забрати лише один немає змоги. Вам потрібно або забрати всю посилку та оформити повернення на товари, які вам не підійшли або відмовитись від посилки та перезамовити окрему той товар, який вам підійшов.

Скільки днів у мене є на повернення товару?

Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту отриманні вами товару у відділенні Нової Пошти.

Чи можу повернути товар, якщо одягнув його всього один раз і зрозумів, що не підійшов? 

На жаль, приймати повернення товару, який вже був у вжитку, незалежно від термінів його користування, ми не можемо.

Скільки часу мені чекати на повернення коштів? 

Терміни повернення до 10 днів з моменту отримання нами товару. У окремих випадках може відрізнятися, залежно від вашого банку.

Я оформив заяву на повернення, але мені не телефонують, що робити?  

Після оформлення заяви на повернення на вашу електронну пошту надходять дані для повернення товару. Дзвінок менеджера чекати не потрібно. Просимо перевірити вказану пошту.

Я не оглянув товар у відділенні, але прийшов додому та помітив що на товарі є дефект, чи можу повернути товар? 

Ми просимо вас уважно оглядати товар у відділенні, так як у разі не огляду товару ми не можемо гарантувати його повернення. Якщо все-таки мав місце такий випадок, просимо вас заповнити Заяву на повернення товару невідповідної якості та очікувати на зворотній зв’язок. Ми зі свого боку будемо перевіряти відео записи збору та пакуванням товару і, у разі підтвердження відправки такої одиниці вам, запропонуємо компенсацію.

Чи всі товари я можу повернути? 

Згідно закону України, ми не приймаємо на повернення наступні категорії товарів: нижня білизна, термобілизна, рукавички, спреї, аерозолі та шкарпетки.

Як я можу переглянути наявність товару у магазині мого міста?  

Виберіть потрібний товар, оберіть розмір, який вас цікавить та натисніть на кнопку - наявність у магазинах. Якщо у переліку є ваш магазин, отже, товар у наявності.

Чи робите ви заміри товару?

Так, ми можемо зробити заміри товрау для вас. Залежно від навантаженості на склад термін отримання замірів може бути різним. При опрацюванні вашого звернення менеджер зорієнтує вас по часу очікування.

Чи відрізняються ціни на сайті та у магазині?

Ціни на сайті та у магазині - однакові, але можуть відрізнятися акції, за умовами яких ціни на окремі товари будуть відрізнятися. Умови поточних акцій ви можете прочитати у розділі Новини або звернувшись до колл-центру.

Чи однакові акції проходять в онлайн та офлайн магазинах?

Акції можуть відрізнятися. Перевірити поточні акції ви можете у розділі Новини або звернувшись до колл-центру.

Я оформив підписку на сайті, але не отримв промокод на знижку, що робити?

Перевірте вашу електронну пошту (розділ спам та промоакції). Якщо листа немає зверніться до колл-центру.

Я пробую скористатися промокодом у кошику, але він не дійсний, що робити?

Зверніть увагу, який саме товар ви замовили. Промокод діє лише на товари без знижки. У листі, який ви отримали із номером промокоду, ви можете більш детально ознайомитись із умовами його використання.

Чи є у вас гарантія на товари?

Так є, 30 днів з дня покупки або з початку сезону (при купівлі не сезонного товару). Більш детально ознайомитись ви можете у розділі Гарантія.